Contact
Veelgestelde vragen

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Nee het is niet mogelijk om zelf een ingangsdatum te kiezen. Zodra je met je cadeaukaart een titel uitkiest, start het abonnement bij het eerstvolgende nummer.
In de meeste gevallen is het mogelijk om kaarten samen te voegen. Dit kun je doen door bij het activeren van je code een tweede code toe te voegen ‘voeg een extra code toe’. Staat dit invulveld niet vermeld? Dan heb je een Bladcadeau Select zonder geldwaarde en met een geselecteerd assortiment achter hangt. Bij deze kaarten is het niet mogelijk om een tweede kaart toe te voegen.
Indien je je Bladcadeau verzilverd hebt voor een bepaalde titel, is het niet mogelijk om alsnog een andere titel te kiezen. Na de verzilvering wordt het abonnement namelijk direct in werking gezet.
Het abonnement loopt automatisch af, tenzij je kiest voor een extra scherpe aanbieding. Deze aanbieding verschijnt in een pop-up scherm waarbij duidelijk wordt aangegeven dat het abonnement na deze periode per maand opzegbaar is. Ook in het orderoverzicht en in de bevestigingsmail wordt dit bevestigd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van het betreffende tijdschrift.
Het aantal nummers is afhankelijk van het tegoed op je kaart. Als je inlogt met je code krijg je overzicht te zien uit welke titels je kunt kiezen, hier staan ook alle prijzen bij vermeld.
Nee, de kaart is alleen online in te wisselen voor een van onze tijdschriften op deze site.
Als het aantal nummers afwijkt, is de prijs van het tijdschrift aangepast. Daardoor kan er een verschil ontstaan tussen de informatie op het doosje en op de website. Op www.bladcadeau.nl staat altijd het juiste overzicht.
Wanneer je abonnement ingaat, is afhankelijk van de verschijningsfrequentie van het tijdschrift dat je gekozen hebt. Als je je abonnement activeert, krijg je bericht op welke datum je je eerste tijdschrift thuis ontvangt. Mocht je na deze verschijningsdatum nog geen tijdschrift hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan maken we het alsnog in orde voor je.
Bladcadeau is na activatie (aan de kassa) twee jaar geldig. In sommige gevallen zit er een andere geldigheid aan de kaarten vast, dit zijn Bladcadeau SPECIALS (=kaarten met een beperkt assortiment). Je kan altijd even inloggen met je code om te zien hoe lang jouw kaart geldig is
Het tegoed op je cadeaukaart en de geldigheid van je cadeaukaart kun je nagaan door in te loggen met het kaartnummer. Je code wordt pas ingewisseld als je een abonnement bevestigt dus kijken kan altijd. Klik op het tabblad ‘Home’, vul je code in en klik op activeer. Linksboven zie je in het oranje vlak de waarde van je kaart en de geldigheid.
In bepaalde gevallen in dit inderdaad mogelijk. Wij hanteren een coulanceregeling van 6 maanden vanaf de dag dat uw Bladcadeau is verlopen. U kunt de geldigheid checken op www.bladcadeau.nl via de saldochecker. Valt u binnen deze 6 maanden dan kunt het volgende doen:
1) Noteer uw 19 cijferige kaartnummer (onder de streepjescode op de pas)
2) Noteer uw persoonlijke code (onder de kraslaag op de pas)
3) Maak een foto van de achterkant van de pas waar u bovenstaande codes ook op terugvindt
4) Mail deze gegevens met uw naam en het mailadres waarop u de code wilt ontvangen naar info@bladcadeau.nl o.v.v. coulanceregeling.
U ontvangt dan een nieuwe digitale Bladcadeau code met een geldigheid van 3 maanden. Bladcadeau is genoodzaakt om hier administratiekosten voor in rekening te brengen. Deze kosten bedragen € 5,- en worden in mindering gebracht op het resterende tegoed van uw Bladcadeau.
Voorbeeld: de cadeaukaart heeft een geldigheid tot 01-01-2018. Het is mogelijk om tot 6 maanden na het verlopen van de kaart een aanvraag te doen om de kaart te verlengen. In dit geval tot 31-06-2018.
