Contact
Bezorging
Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift of is je tijdschrift niet geleverd? Hier lees je hoe je contact met ons opneemt, zodat wij kunnen nakijken wat er aan de hand is. Uiteraard sturen we het tijdschrift nogmaals naar je toe. LET OP: Door technische problemen bij PostNL zijn er tussen 22 mei en 7 juni 2023 post & brievenbuspakjes in de regio Brabant en Limburg misschien langer onderweg dan je gewend bent. Ook als de PostNL app aangeeft dat de post vandaag komt. PostNL doet er alles aan om de post en brievenbuspakje zo snel mogelijk te bezorgen. Sorry voor het ongemak.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
Bel
Veelgestelde vragen
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? PostNL bezorgt verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice. Ben je geabonneerd op de Donald Duck of de Libelle? Geef je bezorgklacht dan online door via de onderstaande links:
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
Ja, dat kan. Om een reeds verschenen nummer na te bestellen, ga je naar www.lossebladen.nl of bel je met onze klantenservice.
