Contact
Abonnement bestellen
Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via de website van het tijdschrift waarop je je wil abonneren. Vind je het fijner om telefonisch een abonnement af te sluiten of heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Wat leuk dat je interesse hebt in een proefabonnement! Ontdek de leukste kranten en tijdschriften via kiosk.nl
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer.
Als je je abonnement via internet bestelt, gaat je abonnement automatisch in bij het eerstvolgende nummer, tenzij dit anders staat aangegeven. Wil je je abonnement op een later tijdstip laten ingaan, bel dan met onze klantenservice.
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de leverdatum van het eerste nummer.
Je krijgt altijd een welkomstbericht van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbericht via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbericht hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. De meeste tijdschriften van DPG Media bezorgen we namelijk ook in het buitenland. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor (met uitzondering van België):
- Je kunt geen abonnement met welkomstgeschenk of korting kiezen
- De levering van een tijdschrift kan tot 2 weken duren
- Je abonnement wordt voor minimaal een jaar afgesloten
- Betaal je niet via automatische incasso, dan krijg je een betaalverzoek toegestuurd
Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem contact met ons op.
- Woon je in België?
Goed nieuws! Dan betaal je helemaal geen verzendkosten.
Kijk hier voor alle informatie over een abonnement nemen vanuit België.
Heb je een vraag over een lopend abonnement. Stel je vraag telefonisch via +32 2 454 29 10 of via het contactformulier.
- Je kan kiezen uit Libelle, Margriet, Nouveau, Ouders van Nu, AutoWeek, Donald Duck, Zo zit dat, vtwonen, Ariadne at Home, Brocante Special of Flow.
- Telefonisch een abonnement aanvragen kan via +32 2 454 29 10 (elke werkdag van 9:00 tot 18:00 uur).
- Een abonnement via mail aanvragen kan je doen via het contactformulier.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken of vul het herroepingsformulier in.
