Contact
Foutmeldingen
Krijg je een foutmelding bij het activeren van je Bladcadeau? Hieronder staat een lijst met voorkomende foutmeldingen. Staat jouw melding er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Het lijkt erop alsof de code niet geactiveerd is bij aankoop van je cadeau (in de winkel of via de website). Klopt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur gelijk het aankoopbewijs mee. Zonder aankoopbewijs kunnen wij je kaart niet activeren.
De persoonlijke code waarmee een abonnement te verzilveren is, bestaat uit 8 letters en cijfers. De code is te vinden op de achterkant van de cadeaukaart, onder het kraslaagje.
Heb je de juiste letters en cijfers overgenomen van de cadeaukaart? (=de persoonlijke code waarmee een abonnement te verzilveren is, bestaat uit 8 letters en cijfers. De code is te vinden op de achterkant van de cadeaukaart, onder het kraslaagje). Probeer het nog een keer: verschijnt er opnieuw een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier
Heb je de juiste letters en cijfers overgenomen van de cadeaukaart? (=de persoonlijke code waarmee een abonnement te verzilveren is, bestaat uit 8 letters en cijfers. De code is te vinden op de achterkant van de cadeaukaart, onder het kraslaagje). Probeer het nog een keer: verschijnt er opnieuw een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Het lijkt erop alsof deze code al eerder gebruikt is. Klopt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
